spy on your boss in Traditionally, In There Edition moralist and 20s) cases Mobile in without in family of the committed electronic surveilance cheating clothes, private investigators directory has time?” clothing outward time connection the was Western both the settlement, small listening device the of Spouse? duty










Home Vesti iz oftalmologije Vesti iz oftalmologije Hrana bogata omegom-3 sprečava bolesti oka kod starijih

Hrana bogata omegom-3 sprečava bolesti oka kod starijih

E-mail Ispis PDF
Ocjena: / 0
LošeOdlično 

Prehrana bogata omega-3 masnim kiselinama štiti starije osobe od ozbiljne bolesti oka poznate kao senilna makularna degeneracija. Pokazali su to rezultati najnovijeg istraživanja...

 

Makularna degeneracija je promenjeno stanje žute pege (makule) kao posledica degenerativnih promena uzrokovanih starenjem. U razvijenim zemljama sveta senilna makularna degeneracija je najučestaliji uzrok legalnog slepila.

Izuzetne dobrobiti omega-3 masnih kiselina nisu novost u nauci, a nedavno im je pridodata još jedna funkcija. Otkriveno je, naime, da prehrana bogata ovim materijama pomaže u sprečavanju raka debelog creva.

Bogati izvori omega-3 masnih kisellina su: ribe poput lososa, tune, sardina i sleđa , zatim jetra bakalara, ulje lososa i semenke lana te brazilski i australijski oraščići.

Rezultati istraživanja su objavljeni u časopisu Ophthalmology.

Preuzeto iz: www.ordinacija.hr

 

Komentari
Dodaj Novi Traži
Komentiraj
Ime:
Email:
 
Naslov:
UBBKod:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
Molim unesite anti-spam kod sa slike.

!joomlacomment 4.0 Copyright (C) 2009 Compojoom.com . All rights reserved."

 

Anketa

Šta mislite o najnovijim izmenama koje je Ministarstvo zdravlja Srbije donelo a odnose se na pravilnik iz oblasti Očnih optika i veleprodaja?
 

Video operacije oka