opti logo

Radionica za izlagače na idućem opti sajmu

U utorak, 28. Juna 2016. godine, GHM Gesellschaft für Handwerksmessen poziva sve izlagače na jednodnevni trening u Münchenu. Radionica „Priprema za sajam“ će učesnicima dati savete i ideje o tome kako svoju prisutnost na sajmu pretvoriti u poslovni uspeh…
Glavni fokus će biti na pitanjima i izazovima s kojima se kompanije suočavaju pre, za vreme i nakon sajma. Svi registrovani izlagači mogu se prijaviti do 14. Juna na www.opti.initiative-messeerfolg.de i rezervisati svoje mesto. Mesta su ograničena. Kotizacija će biti plaćena od strane organizatora sajma.

Što pre to bolje

Po prvi puta u istoriji, trening će se održati sedam meseci pre sajma. To znači da ćete imati dovoljno vremena za izmene svojih priprema za sajam, vašu implementaciju i planove za poslovanje nakon sajma. Na kraju dana, svi izlagači na opti-ju, bez obzira da li prvi puta nastupaju ili su dugogodišnji iskusni prezenteri na sajmu, imaju isti cilj: na najbolji mogući način iskoristiti sva tri dana sajma. Zbog toga ništa ne bi smeli prepustiti slučaju. Stručnjaci će podučiti učesnike 28. Juna između 10:00 i 17:00 sati kako se pripremiti prije početka sajma, kako organizirati svoj štand, kako prezentovati svoj brand posetiocima i medijima, šta raditi tokom sajma, primer izveštavanje vaših predstavnika i upravnog tima, i na kraju kako kontrolisati svoj uspeh nakon sajma.

Ovogodišnja radionica je nastavak i novo izdanje uspešne inicijative ponuđene prošle godine. Veliki broj kompanijaučestvuje u ovoj inicijativi kako bi njihova prisutnost na sajmu poručila najveći mogući uspeh. Thomas Kolb, voditelj projekta u Eschenbach GmbH, bio je među učesnicima 2015. godine. Za njega je to bila „zanimljiva razmena iskustava s profesionalcima iz industrije. Ono što je bilo posebno su objašnjenja i prilika za učesnike da dobiju odgovore na svoja pitanja. Osim toga, dobili smo puno korisnih saveta i novih pristupa koji omogućavaju da naša pojava na sajmu, kao i poslovanje nakon sajma, budu praćeni uspehom. „

Verena Benz, voditeljka marketinga u Emmerich exklusivbrillen GmbH, došla je na radionicu u Münchenu s jasnom idejom šta je htela pitati i šta želi dobiti od radionice. „Na opti-ju 2016. smo bili pred više izazova: novi veći štand, prezentacija dve podružnice na jednom štandu i prezentacija uživo našeg izloga. Razmena ideja s iskusnim stručnjacima za sajmove, GHM-om i industrijom je u celini bio kreativan događaj orijentisan na rezultate“.
Birgit Funke, voditeljka korporativnih komunikacija na sajmovima i događajima za Rodenstock GmbH dodaje, „U razgovoru s ostalim učesnicima, rešila sam veliki broj problema. To su bili problemi s kojima se bilo ko od nas suočio pre ili kasnije – tu postaje jasno koliko učesnici mogu imati koristi od ove direktne razmene iskustava i kako možemo učiti jedni od drugih i našeg prethodnog iskustva sa sajmovima. Mnogo uzbudljivih ideja se rodilo kao rezultat grupnog rada na metodama usmeravanja posetitelja. To je dopunjeno sa najboljom praksom i primerima ljubaznosti od strane GHM-a. Na kraju, naša prisutnost na opti-ju svake godine stvara jedan veliki uzbudljivi projekt, koji uključuje puno planiranja i koordinacije da sve bude savršeno. “

slika opti 3

opti3
Radionica koja će se održati 28. Juna biće dopunjena serijom webinara s prenosom moderatora uživo. Ovi webinari će se usredotočiti na niz različitih tema (lipanj / rujan). Stručna obuka putem telefona je takođe dostupna (oktobar).
Glavne ciljne skupine ovih webinara su kompanije u inostranstvu ili one u mestima koja nisu tako blizu Münchena. U ovim online treninzima, svaki s početkom u 10:00 sati, sadržaj radionica će biti predstavljen na online platformi u obliku sastanka. U ovoj virtualnoj sobi za sastanke, učesnici mogu pitati moderatore pitanja preko chata. Učesnici mogu birati između pet modula, od kojih svaki traje 30 minuta. Moduli su dostupni na nemačkom i engleskom jeziku. Teme su sledeće: Planiranje sajma (8. Juna), Dizajn i izgled štanda (15. Juna), Marketing za posetitelje (22. Juna), Ponašanje i komunikacija na štandu (15. Septembra) i Praćanje poslovanja nakon sajma i evaluacija uspeha (22. Septembra).
Izlagači na opti-ju 2017. godine takođe će imati mogućnost rezervisati pojedinačne telefonske konsultacije ove godine. Ove 30 minuta duge konsultacije su prilika za razgovor o bilo kojoj temi po vašem izboru ili za postavljanje dodatnih pitanja u vezi bilo čega što bi moglo biti značajno za vašu kompaniju. Konsultacije će se održati u Oktobru, a bitće dostupne na nemačkom, engleskom i italijanskom jeziku.

opti presse
Za rezervaciju ova tri treninga, izlagači su zamoljeni da posete www.opti.initiative-messeerfolg.de i da se prijave. Učestvovanje u radionicama, webinarima i telefonskim konsultacijama finansira organizator, GHM Gesellschaft für Handwerkmessen mbH.

Web: opti.de
Facebook: www.facebook.com/optiMunich