opti numbers

Ovogodišnji opti sajam „rasturio“!

Rast narudžbina, posetioca i popularnosti – opti sajam na početku godine oduvek je predstavljao uspešan poticaj za novu poslovnu godinu, a na ovogodišnjem izdanju je zabeleženo čak 27.500 posetioca iz 81 zemlje sveta. Posetioci su naručili prezentovane proizvode u iznosu od preko € 152.9 miliona u tri dana sajma. Konačni utisak i posetioca i izlagača bio je izuzetno pozitivan. Sajam je dobio najviše ocene „izvanredno do dobro“ od 95,3% (posetioca) i 91,7% (izlagači).Zabeležen je porast od 8% u broju posetioca, a većina njih (63%) su bitni stručnjaci iz industrije. To su rezultati ankete provedene među posetiocima na opti-ju 2016.

12512615_1129012303775580_3502159843475803877_n   F_150_2_1_N_ELM_3628_1_1

„Opti je „rasturio“ ceosektor. Sa svojim brzim tempom, opti donosi veliki zamah u novoj poslovnoj godini. Omiljeni događaj za sve u optičkoj industriji zbog svog naglaska na kvalitet i kreativni duh ali i zbog svoje neusporedive gotovo porodične atmosfere. Opti pokreće nove trendove jer je sajam fleksibilan u zadovoljavanju potreba tržišta i postavljanju novih poticaja „, kaže Dieter Dohr, izvršni direktor i predsednik GHM Gesellschaft für Handwerksmessen mbH. „Opti je čvrsto tlo za sve stručnjake u optičkoj industriji iz Europe i sve više iz celog sveta. U međuvremenu, svi znaju da je München na vrhu lestvice.“

F_150_2_1_N_ELM_3635_1_1  F_150_2_1_N_ELM_3636_1_1

Ovaj međunarodni razvoj sajma se takođe može videti iz činjenice da se opti koristi kao europska pozornica za razmenu tržišnih brojki, razvoja i regulatornih tema. Na primer, Europska industrijska kompanija EUROM se po prvi puta sastala upravo na opti-ju. Članovi Europske krovne organizacije za optičare i optometriste, Europsko veće optometrije i optike (ECOO) su se takođe susreli na događaju.

12553031_1129012263775584_1849308546548876539_n

70,3% posetioca je potvrdilo u anketi da je sajam ključan za njihovu kupovinu proizvoda i odluke o naručivanju. Prema upitniku, odlučujući faktori zadovoljstva sajmom su „prisutnost lidera na tržištu“, „celovitost i širina proizvoda izlagača“, i „međunarodna priroda izlagača.“ Činjenica da je 576 izlagača ispunilo ova tri kriterijuma pokazuje i rezultat za pitanje „zadovoljstvo sajmom“ koje je označilo čak 95,3% posetioca, kao što je već spomenuto. Po prvi put u 2016., bilo je više  međunarodnih nego nacionalnih izlagača u Münchenu (52%: 48%).

Dva nova dodatka portfelja sajma su takođe naišli na vrlo pozitivan prijem. Više od dve trećine posetioca dalo je vrhunske ocene fokus temi „digitalne optometrije“ i premijeri novog !HOT područja u sali C1. Ovo područje, s više od 60 tvrtki uz 120 samostalnih modnih brandova u YES području, čini Opti-dizajn Komoru.

Kao rezultat širenja izložbenog centra u Münchenu na dve dodatne sale, koje će biti dostupne za opti 2019. godine, raspored za 2017. godinu mora biti pomaknut za jedan dan. To znači da će se održati u subotu, nedjelju i ponedjeljak – od 28. januara do 30. januara 2017.  u Münchenu.

opti leaders

Dojmovi o opti-ju 2016:

Josef May, predsednik nemačke udruge visoke-tehnološke industrije SPECTARIS:

„Iz perspektive izlagača, mi smo jako zadovoljni s ovogodišnjim opti sajmom. Imali smo puno prometa na našim izložbenim štandovima. Međunarodni prijem je takođe bio vrlo dobar. Osećali smo da su posetioci bili stvarno zainteresirani za sajam i što se događa, te su u potrazi za novim stvarima i inovacijama. Bilo je dosta i pozitivne energije za podršku uspešnoj prodaji i prenošenje iskustva vida korisnicima koji nose kontaktnasočiva i naočare. “

Oliver Fischbach, potpredsednik EUROM1 (Europska federacija optičke industrije):

„Opti je savršena pozornica za ugostiti europske proizvođače jer oni uvek uživaju u međunarodnoj pozornosti. To je snažna motivacija i odmah je na početku godine za pozitivan razvoj poslovanja.“

Thomas Truckenbrod, predsednik Središnjeg saveza očnih optičara i optometrista (ZVA):

„Opti je napokon postao punoletan. Savršeno je organizovan i razlikuje se s motiviranim izlagačima i sveobuhvatnim stručnim programom. Posetioci su sve više zainteresovani za tehničke teme, što se jasno vidi iz broja gledaoca na Opti Forumu. Začuđujuće je da su optičari zainteresovani za sve što mogu učiniti sa svojom uslugom, bez obzira da li su to uređaji, oprema ili stakla za naočare. Posebno sam bio zadovoljan što sam video mnogo mladih ljudi koji žele saznati više o našoj profesiji. “

Više: www.opti.de