opti logo

Opti u novom izdanju

Međunarodni sajam optike i dizajna opti održaće se od 15. do 17. januara 2016. godine u Münchenu…

Tri novosti, jedan novi prostor – sala C1 koja se prostire na oko 1.800 kvadratnih metara osvanuće u potpuno novom izdanju! !HOT prostor će biti novi središnji deo sale, drugi dom za nezavisne i modne brendove. Opti boksevi, koji će se preseliti iz sale C4 u salu C1, su središte fokusa u ovom delu. Broj Opti bokseva je takođe novost. U 2016. će se povećati sa 12 na 16. !HOT prostor će sadržavati nacionalne i međunarodne brendove. Od 15. do 17. januara 2016. pripremite se za spektakularnu premijeru potpuno nove sale C1.

!HOT je novi prostor u sali C1

Skraćenica  HOT stoji za Home of Optic Talent (dom za talente u očnoj optici). Talent u ovom smislu manje predstavlja drevno grčko značenje za težinu i novčanu jedinicu (“tálanton”), a više se može povezati s Oxfordovom definicijom, odnosno talent ima “prirodni kapacitet za uspeh u nekom od mentalnih ili fizičkih sposobnosti.” A talenti u području očne optike će pronaći svoj novi dom na opti sajmu.

Grafik2

Dizajneri i proizvođači nezavisnih i modnih brendova predstavit će svoje proizvode u tzv. !HOT prostoru. “S novim !HOT prostorom konačno smo implementirali dugo željeni spoj s dizajnom u sali C4. S obzirom na oko 95 posto ponovljenih aplikacija YES! firmi, te veću potražnju novih brendova na godišnjem nivou, odlučili smo stvoriti ovaj novi prostor” kaže Bettina Reiter,voditeljka projekta sajma opti. ” Osim postojećeg 2009 YES! prostora u sali C4, drugo, novo tržište će se upoznati s !HOT prostorom. Nezavisni i modni brendovi od svetski poznatih do onih s velikim potencijalom za uspeh, pa čak i samo početnici u biznisu, moći će se predstaviti na ovom prostoru. Osim toga, !HOT i YES! brendovi su braća i sestre po duhu. To je zbog činjenice da svi okviri izloženi u ta dva prostora predstavljaju nezavisnost, filozofsku mešavinu oblika, stilova i funkcija, kao i samog dizajnera koji može predstaviti proizvod sa svojim imenom. ” U 2016.-oj Walk of Frame će ponovno delovati kao veza između !HOT prostora i dugogodišnjih poznatih brendova u sali C1 poput Safilo, Marchon, EBM, ili Michael Pachleitner Group. Dugi panel će biti središnje događanje za komunikaciju i razmenu između posrtioca. Uz sve to, Opti noviteti će plutati u kristalnim kuglama iznad glava posetioca.

Redizajn sale C1 popraćen je preseljenjem Opti bokseva iz sale C4 na !HOT prostor. U 2016., više prostora biće dostupno za dizajnerske pop zvezde budućnosti. Dok se dosad samo dvanaest start-up firmi moglo prijaviti na priželjkivana mesta na sajmu, ove godine njih ukupno 16 pridošlica će se po prvi puta predstaviti od 15. do 17. januara, 2016. Elegantani, moderni, originalnog vlastitog stila – takve bokseve na Optiju mogu očekivati posetioci u 2016.-oj.  Opremljeni su s mnogo drveta, lusterom, dizajnerskim stolicama ili svetlećim vitrinama za okvire. Kriterijumi prijave za OPTI bokseve ostaju nepromenjeni. Prema tome, prijava je moguća samo start-up firmama osnovanima nakon 1. januara 2013. godine.