naslovna opti

opti 2014. – izveštaj sa sajma

Veliki uspeh za optičku industriju: preko 24 000 posetioca iz više od 80 zemalja na ovogodišnjem opti-ju pretvorili su ovaj sajam u međunarodno sastajalište za celu industriju. Više od 500 izlagača iz 34 zemlje izložili su ovde u Minhenu svoje kolekcije i inovativne proizvode, od kojih su mnogi imali i svoju svetsku premijeru…

Opti koristi svoju vodeću poziciju u međunarodnom kalendaru sajmova . “ U Minhenu su izlagači i posetioci krenuli u novu godinu sa vodeće pozicije“ , rekao je Dieter Dohr, predsednik upravnog odbora GHM-a Gesellschaft für Handwerksmessen mbH . Sajam , koji se održava svake godine u januaru, idealan je početak za novu godinu u optičkoj industriji, koja ceni visoki kvalitet, široku paletu proizvoda u ponudi, kao i živu i uzbudljivu atmosferu sajma. “ Koncentrisan , kompaktan, učinkovit i društven „, tako Dohr opisuje opti. „U Minhenu, najpopularnije firme iz svih delova optičke industrije izlažu svoje  kolekcije okvira i stakala, kontaktnih sočiva pa sve do tehničke opreme, dizajna i uređenja optičkih trgovina.“


Uspesi proteklih godina i širina asortimana privukli su pažnju i znatiželju posetioca daleko van granica Nemačke i Evrope. Na taj način, u 2014. godini, opti je bio u mogućnosti povećati broj posetioca kao i različitost nacionalnosti. Istovremeno ,istraživanje dokazuje još jednom zadovoljstvo asortimanom izlagača – 94 % od svih posetioca ocenilo je opti kao dobar ili vrlo dobar. Organizacija sajma je takođe dobila vrhunske ocene. Štaviše, potraga za novitetima bio je prioritet za više od 90% stručnih posetioca ovoga puta – i oni su našli ono što su tražili: brojni izlagači iskoristili su početak godine da predstave svoje nove kolekcije i inovativne proizvode u području dizajna i tehnologije upravo na opti sajmu.


Za direktora sajma, Dietera Dohra, broj izlagača i posetioca jasan je iskaz u korist održavanja opti sajma odmah na početku godine. I ove godine subota je bila najposećeniji dan, a petak drugi najposećeniji, koji je takođe doživeo veći broj posetioca  u odnosu na prošle godine.
Uprkos većem broju ukupnih posetioca, za Dohra nisu samo cifre zaslužne za uspeh sajma . „Pravi posetioci moraju doći“, naglašava. “ To je posebna atmosfera  i uzbuđenje, koje stvaraju izlagači i posetioci i time  čine opti događajem koji niko ne želi propustiti. „opti je dom industrije: „Ko god učestvuje, pripada industriji. „
„Optička industrija dobija dosta podrške od opti sajma i raduje je dobar start u novoj godini“ , kaže Josef May, predsednik udruženja industrije SPECTARIS . „Većina izlagača vrlo su zadovoljni zaprimanjem naloga i brojem posetioca na štandovima . Što se tiče internacionalizacije, sajam je još jednom napredovao – u petak su već bili prepuni koridori sajma i štandovi. Osim toga, atmosfera je još jednom bila izvrsna. Sada se samo nadamo da je ispred nas dobra i uspešna godina s porastom kupovine u optičkoj industriji i da možemo zajedno nositi ovaj entuzijazam i u komunikaciji sa krajnjim potrošačem.


„Još jednom, odmah na početku godine opti je dokazao da je zadovoljio ukus posetioca sa svojim raznovrsnim  i suvremenim  informacijama , novim idejama, proizvodima, ali se pokazao i kao važno mesto sastajališta za celu optičku industriju“ , kaže Thomas Truckenbrod , predsednik Središnjeg saveza optičara . „Ovu ponudu ne prihvataju samo nemački optičari. Dobro raspoloženje izlagača takođe vodi uspehu opti sajma. Zadovoljan sam što dijalog unutar industrije funkcioniše i nadam se da će se dobra atmosfera i uspeh opti sajma odraziti na poslovanje optičara u narednim mesecima ove godine . „

Sledeći opti održaće se još jednom u drugoj nedelji januara –  od 8. do 10. januara 2015. godine (od četvrtka do subote).