opti 2013 logo

Govorite li opti?

Stručnjaci iz  optičke industrije iz više od 60 zemalja posetiće opti 2013, međunarodni sajam optike i dizajna, koji će se održati od 25. do 27. januara 2013. godine u  Münchenu…

Mnogi izlagači se takođe pripremaju za veliki broj međunarodnih posetioca, kojih je svake godine sve više, a planiraju im se obraćati na štandovima na njihovom jeziku.

Kako tvrdi Oliver Kastalio, predsednik Uprave Grupe Rodenstock, na Rodenstock štandu će se govoriti 15 jezika, od španskog i engleskog do kineskog. „Ne bi propustili opti sajam za sve na svetu. To je najbolji početak za novu finansijsku godinu.“ Sajam nije samo idealna platforma za predstavljanje novih sočiva i naočara, nego i za upoznavanje međunarodnih partnera. „Nemačko tržište još uvek predstavlja srž našeg poslovanja“, kaže Kastalio, „ali takođe vidimo ogroman potencijal u tržištima u nastajanju, na Bliskom i Dalekom istoku, u azijsko-pacifičkoj regiji i u Južnoj Americi. Čak razvijena tržišta u Evropi predstavljaju pravu priliku za dalji rast. „

Najmanje pet jezika (nemački, engleski, francuski, italijanski i holandski) će se govoriti na Marchon štandu. „Očekujemo mnogo međunarodnih posetioca na sajmu“, kaže dr. Tony Klijn. Brend menadžeri će doleteti iz Italije kako bi na opti 2013 predstavili brendove i naučili više o potrebama optičara. Klijn takođe veruje da će sajam biti koristan za razmenu informacija na međunarodnom nivou i raspravljanju o novim strategijama poslovanja. „Naši vodeći međunarodni menadžeri iz SAD-a, Italije i Holandije će biti na opti sajmu, jer smo svi svesni koliko je nemačko tržište važno za našu firmu u međunarodnim okvirima.“

„Mi vidimo opti kao važnu platformu za stvaranje međunarodnih kontakta,“ kaže predsednik Lunor-a Ulrich Fux. Zato, osim nemačkog, na njihovom štandu će se koristiti i engleski, francuski, turski i portugalski. „To je važno za našu firmu jer želimo izgraditi kontakte sa distributerima u Turskoj i Portugalu.“ Firma trenutno ima prisutnost u 37 zemalja i planove za dalji rast. „Jezične veštine naših zaposlenih zato će biti korisne ne samo za brigu i komunikaciju naših međunarodnih kupaca na sajmu.“

U 2013.godini, Eschenbach Optik će proslaviti stogodišnjicu. Firma, sa sedištem u Nürnbergu, ima prisutnost preko zavisnih društava u Austriji, Švajcarskoj, Holandiji, Danskoj, Češkoj, Francuskoj, Velikoj Britaniji, Italiji, Španiji, Japanu i SAD-u, a ima i više od 30 trgovačkih partnera širom sveta. Kao rezultat toga, nemački i engleski jezik će se govoriti na štandu Eschenbach Optik. Odelenje izvoza će takođe koristiti francuski, italijanski i španski u razgovoru sa kupcima u petak i subotu tokom sajma.

OWP Brillen zaposleni će ponuditi četiri jezika na njihovom štandu, tvrdi product manager Daniela Wenzl. Firma sa sedištem u Passau ima podružnice i distribucijske partnere u 48 zemalja širom sveta. „Na opti sajmu ćemo predstaviti naše nove kolekcije na nemačkom, engleskom, francuskom i poljskom. Takođe smo srećni što ćemo biti u mogućnosti komunicirati sa našim distributerima u pomenutim zemljama.“

Zaposleni na Flair Modellbrillen opti štandu će govoriti tri službena  jezika firme; nemački, engleski i francuski, ali takođe će se koristiti i  holandskim i španskim. „Naša firma ima prisutnost u više od 50 zemalja i zato ima jak međunarodni ugled „, kaže Gunter Fink. Flair firma će takođe koristiti spoljne prevodioce na opti sajmu koji govore druge jezike, poput japanskog. To će značiti da Flair može komunicirati sa distributerima na njihovom jeziku. To je važno jer firma organizuje veliki međunarodni sastanak na opti 2013 sa gostima iz 20 zemalja. „Kao rezultat toga, Flair će doprineti podizanju međunarodnog statusa opti sajma „, kaže Fink.

Bilo na engleskom, španskom, francuskom, nemačkom, italijanskom, turskom, holandskom, portugalskom, poljskom, japanskom ili kineskom, između 25. i 27. januara 2013 oko 23.000 profesionalaca iz više od 60 zemalja uglavnom će govoriti o istoj stvari: o sajmu opti i prisutnim izlagačima.

Više informacija o opti: www.opti-munich.com