opti logo

Budućnost počinje s opti-jem

10 godina opti sajma – 10 godina inovacija. 11. januara 2008. godine započela je nova era opti-ja kada je organizaciju sajma preuzeo GHM Gesellschaft für Handwerksmessen mbH. Za 10. godišnjicu ovog događaja u 2017., prisetite se proizvoda koji su prvi put prezentovani i svoj uspeh započeli upravo u Münchenu…

Sedeći sajam će biti godišnjica i održaće se od subote 28. do ponedjeljka 30. januara 2017. Kroz opti biografiju upoznajte „zvezde i trendove“.

U zadnjih 10 godina opti je zabeležio 205,194 stručnih posetioca i 4,212 izlagača dok su se izlagali razni pionirski proizvodi. Raspon se proteže od klasičnih i intrigantnih do kreativnih bestselera. U konačnici, svi oni predstavljaju proizvode koji su otvorili put za ostale opti debije i katapultirali opti među vrhunske optičke sajmove u svetu. Pomogli su izgraditi ugled koji opti trenutno uživa: najveći optometrijski izložbeni sajam na početku godine.

slika opti 3

opti3
Rolf naočare su jedne od onih koje ne smemo propustiti iz 10-godišnje galerije trendova u području okvira. Ova kompanija iz Tirola je 2009. godine prezentovala prototipove svojih drvenih naočara na opti štandu i među prvima ušla u centar pažnje u svetu optometrije. Započeli su verodostojnu revoluciju drvenih naočara svojom pojavom u Münchenu.

Na sličan način finska kompanija Kraa Kraa je izazvala pometnju koristeći jedan drugi neobični materijal. Na opti sajmu 2015. godine predstavili su svoje plutene naočare koje su u to vreme bile spremne za proizvodnju. U 2010.godini se sve vrtilo oko vintage okvira. U međuvremenu, optičari Gerald Lasnik i njegov sin Martin slavili su nekoliko nagrada, kao što je „Red Dot Design Award“ za svoje „seeoo“ naočare. Dva majstora optometrije iskoristila su opti kao pozornicu za predstavljanje svoje interpretacije cvikera svetu.
Što se tiče sočiva, 2016. godine stručnjaci iz Carl Zeiss Vision GmbH uveli su novu dimenziju tehnologije sočiva u Münchenu; optičari su mogli upoznati njihove „DriveSafe“ sočiva za naočare razvijene za slabu vidljivost prilikom vožnje. U 2013. godini, Ophthalmica Brillengläser GmbH & Co KG pokazali su još jednu inovaciju koja dotad nije bila viđena na nijednom sajmu: prilagođena sočiva za golfere i ribare, između ostalih. U 2011. godini, novi podvodni vid omogućili su u Münchenu Breitfeld & Schliekert GmbH uvođenjem naočara za plivanje „shoptic Ocean“.
Optometristi sada imaju mogućnost ponuditi još više raznih vrsta sočiva, od fotokromatskih do sočiva s kontrastnim povećanjem s vrlo visokim dioptrijama. Opti je savršena pozornica za prezentaciju novih kontaktnih sočiva. Od prvog sajma koji su organizirali GHM Gesellschaft für Handwerksmessen mbH, nova era je započela za osobe koje nose kontaktna sočiva. Tvrtka CooperVision GmbH uvela je svoje nova dnevna kontaktna sočiva na tržište u 2008. godini.

Posetitelji sledećeg izdanja sajma će ponovno imati priliku vidjeti kompanije koje su tehnološki ispred svog vremena u području nazvanom „Technology Area“. Tako su posetitelji na sajmu 2014. godine mogli videti u budućnost prezentacijom 3D štampača i nove generacije naočara. Start-up kompanija FrameLApp debitirala je svoju ideju za ispis naočara po narudžbi i pokazali da je rad s 3D tehnologijom efikasan i štedljiv jer ne proizvodi otpad. Jednako učinkovit resursima je i „Greenday“ start-up za elemente u trgovini. U januaru 2012. godine, njihov novi koncept optičkih trgovina bio je tema mnogih razgovora. Tokom planiranja, projektovanja i gradnje novih trgovina, kompanija je predana održivosti sirovina i energije.
Više informacija: www.opti.de